Varmaste dan på året?

hej igen. jag har märkt att jag börjar skriva mera nu, trots de vackra vädet...hänger det ihop?...
Nåja, idag har det vari helt ogästvänligt varmt ute! Ja kunde ba inga sitta i solen för de va så hallelujah varmt!
Därför har jag tillbringat större delen av dagen under tak i hammocken. Just d wilma hade släkt"kalas" idag. inte mycket till kalas, ända tills vid typ halv 3 då simon kom. Vi åt lite gött kakor å kladdkaka å sånt. Ingen av oss klara å va ute i värmen( simon hade långbyxor å då e de riiiktigt varmt ute.) så vi gick in å spela FIFA. vid typ halv 5 sluta vi å gick ut, dåre inte va lika varmt, som tur va.
Efter middagen satt jag mej här. Jag ORKAR inte fara på IFKmatch. Sovit dåligt å vakna tidigt osv. De får va.

ånej<<< söt bild på min katt :)



Snart nalkas sommarlov :) å om en vecka sitter jag på tåget till malmö, en etapp av italien resan.
Måste skynda mig me en del saker innan jag åker så för mycket får ja inga längta...

HêyÐÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0