Hinkhuvve!

yo de blir en kortis nu jag har inte hunnit med mycket idag.
Ja i skolan på HKn skulle vi göra munkar. Alltså fritera. De blev något fel på våra tror jag för vi blev en kvart senare därifrån än alla andra. Men munkarna va goda:D.
På matten skulle vi va ute å plocka skräp runt gårdens basketplan. OO00iii jag hittade en lodishandske å en penvässare som jag behöll:D. Själva timmen va nåra hundra gånger roligare än att räkna matte iallafall...

Sen på samhällan fick vi reda på att vissa löper risk att gå om 7an. 2 av 3 förhör ha de fått 4a i så lyckas de inte på nästa kommer de få stanna kvar... Men jag e på säker mark iallafall å de e skönt. Ja ha typ fått 7 på första å 6 på andra.

Efter skolan koooom simon ti mej. Vi gjorde inte så mycket utom att "branna" i FIFA 09 åså lärde jag honom den bit av " soothsayer" jag kan. Buckethead låt. Den e ba bäst å Buckethead e helt övermänsklig på å spela. De e ett måste att höra snälla lyssnalyssnalyssna! Buckethead e min nya idol. Återigen tack conrid för ditt tips:D:D:DD:D::D:D:D:D:D 

ikväll då... näe de blir väl spela fotboll å spela FIFA, sånt man gör när man har tid över. Å de har jag gott om.

Ja så kort blev de väl ändå inte så de räcker. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0