BB = bakkeberg för er som inga vet...

tvättstuga på mej som inte skriver ofta. Har inga haft tid, nu för tin vill alla alltid till bb( jag tror att vi ska spela fotboll, däfför åker jag dit, medans de andra oftast ba vill samla på sig fästingar i gräset.) Åsså va de i lördags väl som simon å jag va å provspela i dedär bandet:D De va faktiskt skittakul tykkt vi båda så vi kommer ha fler spelningar. oklart när men de blir flera iallafall. skojskoj. Fast de e lite oklarheter vem som ska sjunga, hur många gitarrer vi behöver, vem som tar basen osv.

Dagen idag har mest vai soft, 3 av 4 jobbiga timmar såg vi på film. Först nån jesusfilm, sen nån tecknad religionsfilm å till sist en actionspäckad film om jordens grässtäpper( mer actiion än den om barrskog iallafall.) Sen va de ju matten som man blev tvungen å anstränga sig med...
Elevhandeln va soft, såsom BKn. Ja de va de de.

Efter skolan åkt jag, simonp, alex, yasin å jonas till stan å käk lite gött. Alla utom jag ville kolla på dataspel men jag var väl tvungen å följa strömmen :P Sen fo vi ti lodisstället utan för lagtinget, där vi brukar vara. Imooron far vi till stan igen, å nu kmmer jag ha ett ärende för första gången typ. Jag å simonp ska kolla på guitarrförstärkare. Jag behöver en sån real mykket. I helgen ska jag köpa en om vi hittar en bra- och billig. :D:D:D

Annars?... har blivit asvarmt ute! fattar inga att ingen av oss i gänget går i shorts. De e ju varmt som i helvettet ibland. Som imorse kl. 07.45 va de 19 grader. Sommarlovet e på väg!

ses sås

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0