" Simon seriöst, det ryker ur din väska!"

mäeIdag har varit en spännande dag, utom skolan förstås. PÅ syslöjden gjorde jag klart min stikkade kudde( ok allt va inga spännande.) Sen på gympan ville iallafall jag, david, joel å conrad till nabben, såsom rektorn hade sagt. Men neej vi skulle till bakkeberg istället. Alla andra fick va till nabben utom vår grupp...jävla diskrimineringsskola. Asså tjejerna får so much far away mer lättare gympatimmar än vi. Ja har ibland lust att ba spott styrelsen i fejjan å säg att man fan int ska håll på me diskriminering. Int för att själva gympan e problemet, utan att de ser sån skillnad på killar å tjejer.

men tibaks ti ämnet... på fysiken fikk jag iallafall användning för min kudde ( sova) medan yvonne gick igenom prov å sånt skitt. znark...
Sen hade jag min sista fink´skatimme:D wohooo nu kommer jag inte gå på finska längre. skönt.

Efter skolan förföljde jag simon, yasin, jonas å alex till jomala gränsen( va gjorde dem där ute?!) Sen där så kom vi på att simon hade haft sin sista tyskatimme ever tidigare idag å han fick med bokeen hem. Den..."flameade" vi i skogen. Fyattn va kul men ändå smått nervöst... Fråga inte vad att flamea innebär för då då......

jajaja sen fo vi till sparhallen å köpt lite. De va så jävligt kul för simon hade " gömt bevismateralet" från hans forna flameade tyskabok i väskan, så när vi var inne i sparis sa alex den kommande klassiska kommentaren: " simon seriöst, de ryker ur din väska!" När simon öppnade den kom det ut ett rätt hyffsat stort rökmoln. Hah gud va vi garvade! tur att ingen kund märkte det...tror jag ...
Utanför gömde vi "bevismaterialet" under den där fiskeboden brevid. Då va man kvitt det.
Sen gick vi till nån sopstation för att se om nån hade slängt nån dammsugare (yasin hitta en där förut). Då så kom de nån gubbe som skulle kasta sopor. när han va klar gick han fram till oss å sa: Hej grabbar, letar ni efter porrtidningar?
Å gud, jag skrattade innombords av nån anledning, å lyckades övertyga han att vi inte va nå jävla lodisar heller.
Då va man kvitt den knasgubben.

Alex hade köpt typ 360 tändstickor på sparis. VI skulle ba prova sen på vägen hem vad som hände när vi tände på allihopa samtidigt. Den brann rätt rejält, men nån brasa eller nått blev de int. Sen såg vi nån tant som sto å glodde på oss typ 15 meter bort... nåra trodde att hon sku ringa polisen men liksom, vad skulle hon anmäla oss för? slöseri av tändstickor?! näee du...
Sen fo vi hem. allihop.

Ja oj va långt jag har skrivit! å ändå har inte kvällen vARit än. Men de blir väl bara slöande. Oh, AIK-Hammarby ikväll på tv!!!:D:D:D Ni som hejar på hammarby, ni e förvisade från min blogg!!!! ok inte riktigt men ni måste konverteras.
Just det igår kväll va det Barcelona-MeinSchwester unit-dead i Champions league-final. Nå bord väl alla jävla manutd fans i skolan hålla käften när Barca spelade ut dom totalt å vann med 2-0. Eto'o å Messi gjorde mål. Härligt....

Ok nu avslutas mitt längsta inlägg nånsin tror jag. Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: banx

de där var ju bra jag sku villa ha sett när det rök ur simons väska xD

2009-05-29 @ 20:45:52
URL: http://banx.blogg.se/
Postat av: Susu

Haha! Jag ser det framför mig när ni står i sparis och garvar xD

2009-06-13 @ 20:47:16
URL: http://myran.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0