***** knölar!!!

Hej här har jag inte varit på länge! Dels för att jag haft annat å göra å jag skriver alltid så långt så jag hinner inte riktigt. Eller så e datorerna üpptagna. Men av allt so har hänt tänker jag berätta om i lördags.

Jag gjorde met mesta vanliga men i större mängder. Mamma å syrran va i Sverige å sh0opade å pappa va på j0ob så jag va ensam hela dagen, om jag ville. Men de ville inte jag så jag ringde till simon. Före han kom så hade jag spelat fotboll( på ett knattebandymål som e på tok för litet). Sen när han kom så..spelade vi fotboll. Sen bestämde vi att simon skulle va här på kvällen åxå så vi for till sparis å köpte snakks ti kvälln. När vi ändå va där köpte vi lite stuff att äta just för den stunden. Vi cykla iväg till en rondell å satte oss mitt i på/bakom en sten( bara så ni vet tror jag att det är den minst trafikerade rondellen i världen, 2 bilar körde förbi på typ 1,5 timmar.) Där låg vi å "solade" oss ett bra tag medans vi lyssna på musikk. Avslappnande. Sen vid halv 5 åkte vi till mig å vi 5 fo simon hem.
Till middag blev det pizza. Käka pizza å titta på fotboll. de e en riktig lördag det!
Sen kom simon igen, som planerat. Då ghick vi ut...å...spelade fotboll...igen...
Sen kom vi in å såg på film å förbrukade våra snacks.
Simon övertalade sen sin mamma att han fick stanna ti 11 å de gick.Resten av kvällen satt vi uppe å spelade FIFA 09.
Ja de va den dagen.

Nu idag har inge särskilt hänt, utom att jag, david å lalla missa tyskataxin.

Ja ja orkar inte skriva mer ska gå ut .. å ... sparka fotboll!!!

syns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0