snälla joina oss!!!

Jag har tänkt skriva de här jättelänge men nu gör jag det:

Band. Rockband. Metalband.alla-genre-band. Jah. Som ni lite mera trogna läsare av min blogg (jag å simon sku jag gissa) har ni läst att Jag, simon å joel vill starta band. Simon som sångare/ gitarrist, Jag som gitarrist å Joel på basgitarr. Men nått saknas. just d. Trummor. Men har vi nån kandidat. näe... SNÄLLA om någon e een gnuutta intresserad så ta kontakt! Ni behöver inte ha spelat förr, vi har inte så stor erfarenhet av bandspelande heller. Jag kan fixa ett nästan helt trumset till vår replokal( som vi f.ö. inte ens har men en källare duger väl:P...) Som ni kanske märker e ingenting i stort sett planerat än, men de kan ju ni va me på å planera om ni vill. Men först bara prova på lite. Öva in lite beat å så.

TA KONTAKT! ringa, sms, e-mail, msn, gammal hederligt samtal, post, brevduvor, morsekod, ultraljud, telepati, teckenspråk, flaskpost, eller vad som helst.

Eller va e de för idé att skriva här de kommer ju va jääättemånga som läser...
Men man får hoppas på de bästa!

Ses i bandet hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0