Skansen...eller lodisfest...

Hejo. ååh de händer så myckket nuu. De där me Bandet å så ska jag till sverige imorron å en hemsida till lodisfilmen( som såsmåningom blir fleera, check the hemsida out på http://lodismovie.weebly.com/index.html  !!!!!) å fysikprov och ååh min hjärna blir trööött!!

hmmm..de där om att åka ti Sverige... Jag ska dit me nå friends-sak imorron. egenteligan har jag inte stor lust att åka men jag e redan anmäld så ja e väl tvungen. Typ ingen jag känner kommer va där så ja e inte så spänd på att gå runt på skansen å...äta glass...å....sen va till täby å... äta glass...å sen sitta i en buss å läsa ti fysikprov ( hinner inte läsa ett dugg annars.) Sen kommer man hem vid typ halv 11 kanske ( på kvällen alltså). Efersom att jaG kommer ställa min väkkarklocka på 6 på morronen( tonårsperspekiv,på natten) så då kommer jag inte orka läsa på provet.
De värkar som att jag missar en rätt hyvsad skoldag imorron. Vi har Dramatimme å slutar kl1. Sen ska mina lodispolare ha lodiskalas i 4 timmar. Jag vill va meeee... jag får väl ha de själv.

Äeh nu går jag å düschar men vi ses antagligen på torsdag. Hejzweyyz! //fred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0