Regn...

Idag har, som de flesta vet utom datanördar, det regnat. De har gjort mig trött. Jag påverkas lätt av vädret på det sättett. µµµµµµ... De jag fått uträttat idag är bara att ha dammsugigt mitt rum lite halvnoggrant å varit me simon nåra timmar. Sen har ja bara lega på soffan el. liknande å halvsovit. Läst lite fotbollsmagasin. Som tur e har vi helgen kvar så då känns inte den här dagen bortslösad.

Nu e de bara16 dagar kvar tills vi ska till Italien:D:D:D Grado närmare bestämt. Gud va tiden går fort, det känns som att det "bara" va kvar 50 dagar förra helgen eller nått! På tal om det e de ju sommarlov snart åxå!!! Oh va de ska slappas loss! Har en del å uträtta innan så för fort får de inte gå, de här 2 veckorna... 

Hoppas ni anväder musikspelaren här brevid:D

Ss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0