Rebull- ger dig hyperaktiviiiitet

Hej.
Jag har märkt ett litet samband...nu när jag inte skriver så 0ofta så har besökarantalet minskat med typ 300-400%. Skärpning nu de gäller både mig å er;P

Idag har vi haft ett s.k. Lodiskalas på stan. Jag, simon, joel, jonis, issin,adde,alex å join. Utanför Lagtinget ( ett riktigt lodisställe) käka vi en massa gott, joel å adde bjöd på de mesta. Sen dro vi ti lilla holmen. Många blev lite hyperaktiva av redbull eller battery, å framför allt simon. När han skulle ge fart på "lodisgungan" märktes hyperaktiviteten myyyycket.
Sen blev de lite krig om en tändare. Joel, simon å issin ville bränna något medan jag, adde å jonis va emot. Problemet va ju att jonis hade tändaren. Men med hjälp av sin finurliga hjärna kom jonis undan ettt bra tag. Men nån eld blev de inte. Haha jonis har gömt den å jag vet var:D.

Sen nu ikväll var jag å adde på trampolinträning. De va för en gångs skull ganska slappt. Vi bara hoppade. Haha å då utom när adde å jag placera 4 klossar på varann( de va väl typ 3m högt) å satt där uppe å vinglade. De va kuul
:D

Övriga funderingar...näe...

Äh visês!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0