Leif har skostorlek 36...ba så du vet....

Hejooooh jag måste ba berätta en kul grej.
men då måste vi backa tillbaka till i söndags:

söndag: Simon, jag å jonas skulle på IFK match. Då såg vi ett par skor ligga mitt på vägen. Åså finns det ju lodisregler, så simon plokka upp dem. Sen på plats på matchen såg vi att skorna tillhörde nån som hette Leif ( otroligt coolt namn!). Både jonas å simon trodde/visste att de e en finne som går i lågstadiet som heter Leif. (Ja, sen tog simon på sig skorna, fast de var 10 storlekar för små och gick runt i dem under pausen.)

Måndag: Jag, Alex, yasin å jonas va på stan. Då såg vi Leif där- med Fula foppatofflor som var typ 6 storlekar förstora... Gu så vi skratta!!!!

Tisdag/ idag: Yasin hade skorna till skolan (fråga inte varför). På uterasten snodde jonas å johan simons lodiscyckel för att cykla till norra för att hitta Leif å ge tillbaka dem. När de kom tibaka sa de att Leif hade blivit asglad:D mission complete.


Näe jag har annat å göra på datorn så de räkker (men de va kuul för Yasin hade i måndags bränna upp skorna.)
Heyyzweyyz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0