harrys el?

Hej dü/nï. Jag gjorde just en smått scary upptäckt när jag kom hem. Jag kände nått i min strumpa å när jag tog ut det va de en såndär synål. Jag har alltså gått runt minst 5 timmar med risk att få en nål igenom foten(!) Dessutom hade vi ju gympa åxå där jag alltså joggade typ 1km me en vass nål i skon. å att jag int kände nått...

Ja ikväll verkar de somom ja ska på dansuppvisning ( å kolla alltså, säg inte att ni trodde att JAG sku uppträda.) Typ alla i gänget satt i 9ornas soffa när jag kom å så mitt i allt hade de övertalat mig att komma med. De va ju så många där så nu vet jag inte vem jag ska skylla på...

Annars har skolan varit helt apatrötthetochlustenattbarasvimmahallelujahframkallade. De e bara så att man SKA inte orka med 7 skoltimmar i streck. De flesta timmar på torsdar e inte så att man behöver använda hjärnan så mycket men de e väl jobbigt ändå. Ja klockan e ju bara 4 så jag har inte gjort så mycket annat.

NEj de här räcker om jag har lust skriver jag ikväll. Ciâo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0