Grattis syster!

för de första, Varför i =#/!=)#!/?#=(&% brukar det vara reklam om "romantiska underkläder" på min blo0gg?!?! De e då inte på min beställning så ni vet...

Som ni ser på rubriken har min syrra fyllt år idag. 12 år, vilket betyder 1 år yngre än mig bara! på sätt å vis förstås för snart fyller jag, 21 dagar:D
Ja på dagen har jag vari hemma å sovi lite halvt i hammocken. kl 2 for vi på student"fest". tjoho...jag å wilma de enda där som var under 18 år...å wilmas kompis danina då. De va ju tråkigt men ett sätt att samla på sig energi( äta å sova). 
Sen hemma kl nånting. Vid 18 for simon å jag å bada på nabben. väldigt lite folk där, vattnet är faktiskt ganska varmt. Kom me nån gång vettja :).

HEmma å äta vid kl8 först. Då var arvid här me sina föräldrar för att gratülera wilma. Vi spela lite fotboll åså.
Just åkte dem hem. lika bra de för jag börjar bli trött( gick trots allt upp kl. 08.31) så de har jag rätt att vara.
Ska just försöka sov så gonatt å grattis än en gång syrran :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0