glass:D:D:D

jajaj jajajaja a ajaja jaa ja jag vet att de e dålig uppdatering men nu när de e så fint väder e jag så mycket ute. Som idag tix. Har mest vari ute å ( till allas förvåning) spelat fotboll. Så var jag å simon till stan där inget hände så vi åkte hem efter mindre än en timme. Men jag åt säsongens första bollglass:D:D:D mums...ananas-apelsin-chili eller nått. mmmmmmmm....m.m.m.m.mmmm....
På kväälen kom blanca med familj på middag. Vi hann inte ens börja göra nått innan de skulle hem. Ja, utom att sätta på en film ti hennes lillebror så han skulle distraheras så att blanca, wilma å jag slapp honom. menmen...

Nu sitter jag å möglar lite. Jobbar på min gröna färg. hahahaha ...ne ja orkar inte vara uppe så länge till å de e så trist å sitta uppe själv.
JAH imorron kommer jag va ensam hemma i princip hela dagen:!:!:! Nån som har lust  hitta på nått??? ring bara.

men nu ska jag "leka" nått på msn hejdå ha de bra i jugoslavien(?) å ha en bra månad!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0