Förfan

kopierat från en annans blogg:  

hon har alltså inte fått in allt de negativa om oss. De e Jeppe som sagt det å de har jag rätt å säga.


"Jag blir så trött på att alla ska dömma alla för hur man ser ut, men som jag vet, alla gör det någon gång, men det gör det inte rätt för det. Men nu har det nog gått allt för långt! Jag fattar inte hur man ens kan komma på att säga något som, "herregud, kolla på han bara, åh, jag har lust att ta in alla b-klassare på en toalett med en träbit och bara slå dom en efter en tills dom dör" jag menar

den personen hade inte ens gjort något, han bara kom in i skolan! och sen som " nu sitter dom där i soffan och lyssnar på musik" jag menar som so what?! acceptera dom för hur dom är, alla är inte likadana, du behöver inte gilla alla men det är inte rätt att säga att man ska slå ner alla för dom klär sig på ett sätt, för att man har en speciell frisyr eller något sånt. och sen när jag frågade då

"vill du döda mig eller?" så svarade denna person "ja." jag fattar inte hur man kan vara så grym och ens säga det! SKÄRPNING!"

Ja budskapet e ju rätt men vilken jävla djurgårdare har fått in allt de där negativa om oss?!? Som att alla tittar ner på oss.
Men nu, bitches( syftar på många i C-klassen) ska jag berätta om vår upp´levelse om er:
Enligt er är det viktigaste i livet er själva. 56000 kubikmeter smink per dag. De får ni ha enligt mig, men enligt mig å holy far away alla andra ser de för jävligt ut. Och när vi skrattar, njuter av tillvaron, ser ni ut att inte tro att vi e kloka. Jadu, jag har aldrig sett en bitch skratta. Eller e de ba för sminket som täcker ert ansikte som gör att ni inte kan?

Ja du Jeppe nu e de din tur. Äh jag tar allt kortfattat: Jag hatar dig. spec. din kaxiga attityd. förfan en riktig skitgubbe. Men du får va det, bara du inte förolämpar oss. Eller håll dig borta från oss allihopa för att gör oss nöjda.

Vi har rätt att vara som vi e, ni kritiserar det.
Jag kritiserar er, men ni får vara som ni är.
Jag bara slår tillbaka. Er tur. Jag väntar.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Tack! Riktigt bra skrivet asså!

2009-05-21 @ 16:24:29
URL: http://nejs.blogg.se/
Postat av: fred

tack

2009-05-21 @ 21:58:17
URL: http://peacecjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0