Band?

Hej. Jag vet att igår skrev jag om igår-igår å idag skriver jag om igår. De blir lite konstigt men men.

Ja tänkte bara säg att Simon å Jag träffade min gamla kompis Jocke. I tankarna runt oss va det så att Jocke har ett band, som nyligen förlorat sin gitarrist och sångare. Tanken va då att jag å simon skulle ansluta oss som 2 gitarrister å en av oss skulle vara sångare( simon helst, jag kan aaaabsolut inte sjunga.) Simon å jag e lite osäkra om vi vill va med, de verkar inte spela sån musik vi brukar spela. Simon å jag e väl mer inriktad på Metal å rock ( TROLLHAMMAREN!!!:D:D) Men värt ett försök e det väll. Lite mer om bandet skulle va bra å veta, vi vet inte ens vilka som e med å vad bandet heter kommer jeg ikke ihåg. Jaa...

Resten av mitt liv tillochmed tills idag har väl varit som det brukar. Å nu e min lilla-e-sträng på plats på elguran igen så nu kan jag spela som jag brukar:D Men jag spelar ändå inte så mycket så att jag gör det hela dagarna ibland ( känn dig utpekad simon:P).

clatch
clatch
clatch
MRRRRRRRRÖÖÖÖMMMMMMM!!!!!           ( vi de här laget skrattar nog simon)

Byedå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0