Bada :D

ånej.
Min dag idag... höjdpunkten var nog då vi badade för första gången iår:D. Jag å mina föräldrar och Joel va de som åkte till våran stuga långt ut i sund( jag å joel va där för att bada å föräldrarna för att bygga ihop en brygga). Vattnet var kalllt men de gick an. Både joel å jag dök iallafall å de va very kallt! Sen när vi kom upp efter vårt typ 5 min långa bad fick vi reda på hur varmt de var. 20 grader! WTF!?- men de va ba på ytan... annars va de typ 13-14... varmt...
Resten av timmarna gick vi ba runt å slappade i det varma vädret... De bästa me stugan e att den e avlägsen från allt å alla, utom havet. So Schön....

När ja kom hem vid kl. halv 5 typ åt vi. Sen segade jag med att göra något så jag kontakta simon först halv 8. Då kom han å vi spela fotboll in real life å sen i FIFA 09. Halv 10 skulle simon hem så då ... åkte han hem....
Nu har jag försökt se på "draknästet" på svt1. Nå bayzprogram om nå företagare som ska lansera idiotiska idéer... böh...

Nån annan som vågar komma me å bada nån gång nu i helgen? Hör av er ba jag har inget planerat.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0