"alla danskar jobbar som kouppfödare eller korvförsäljare på Tivoli!"

Heje! idag( eller igår), ja vikken dag e de nu klokan e ju 0:00....hmmm....
Jallajallafall... Skoldagen va knappast så intressant juh, förutom att allt va städat på HKn av alla andra grupper före oss, så vi fikk spela volleyboll istället :D rätt kul.
Efter skolan hade ja tänkt far ti stan me simon, men de kom me en del annat folk, joel, emmi, yasin å jonas. Ja sku köpa en present till min syrra som fyller år idag.( 0:04) Grattis :D! Present blev de iallafall, trots att jag inte brukar köpa emosaker direkt...
Fick nytt ungaålandskort :D
Sen på kvällen sku wilma( syster) ha tjejkväll hemma åsåm tur va fick jag inte va hemma. Jag bestämde mig för att fara me joel å simma på nabben. Vattnet var rätt så kallt när vi hade doppat oss lite åså. Sen kom simonp å skulle bada( första gången iår för honom. ) Vi stanna i typ 25 minuter i vattnet å lekte me en coolig boll som studsar på vattenytan. Då kändes vattnet knappt kallt.
När vi kom upp huttrade å skaka vi allihop någå otroligt mycket. Kalllllt...
Men sen for vi in i värmen hos joel där vi stanna ett tag. Spela lite gitarr(alla tre e gitarrintresserade) å prata gaaanska länge. Vi had ett oändligt samtal om hur värdelöst danska språket är å så höll vi på i en halvtimme å prata om danskarnas förhållande till korv. Efter det hade alla ont i halsen å va hes över allt skojjande och ont i huvvet av allt skrattande. Ågud...
Sen prata vi lite till, inte om danmark, simon spela gitarr( måste lära mig riffet till The Metal av Tenacious D) till klockan var nära på halv 12. då for både jag å simon till varsitt hem.

Nu börjar min moder villa att jag ska stänga av ( nog för att hon villa det redan när jag börja skriva det här inlägget) så vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0