777878787878787878

Jag vet jag skriver inte mykke. Men nu börjar sommaren komma å då e jag ofta ute me kompisar. De duger som ursäkt.
Jaaa igår va ja ti skansen me friends ( men inte mina friends direkt men ). Där hängde ja runt me Mille å toffe i 6an för de mästa. rätt så kul hade vi, men jag tror inte att jag kommer med nästa år, men vem vet? Ja inte jag iallafall...
I princip levde jag på läsk å godis hela dagen så jag mådde inte så bra sen... men de va ju så billigt....

Ja nu ork jag bara inte skriva mer om den dagen. Men förresten, alla i gänget (utom david typ, stackare) hade århundradets lodiskalas igår. Jag ville ju va meeeed!!! De pågick i 6 timmar å de köpte gosaker för sammanlagt 25 €. buhuuuuu...

Den här dagen var inte speciellt intressant så härmed avslutar jag mitt inlägg...

sija!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0