Volkswagen- Das Auto

Nu vettja va tråkigt verkligen betyder. Ha int vari me kompis på 4dar nu. Alltid e de nåt ivägen, så alltid så de nästan känns som att de undviker mig...


Som ni säkert listat ut ha ja inte gjort nånting särskillt idag, förutom att jag fick igång min lilla gitarrförstärkare:D:D:D! Den e inte så värst bra, har ínga effekter å den går på batteri så de går int att koppla den i väggen.

Iallafall e både vårt WiiTM å min karriär på WHATTE FAK va hände me texten?!?!? Va liten den blev! Iallafall när jag skriver nü. Wierd...lika wierd som min karriär i FIFA09TM som de blivit nå fel med. allafall e Wii trasigt å går inte å använda överhuvutaget, utom möjligen som kudde. Nu e min mamma på konsert i "betongklumpen", eller Alandica som många säger å pappa e i Madrid. Wilma e hos Danina så de e ba ja hemma, Utom min katt som sover i fåtöljen bakom mig. gulligulligulli lilla Hobbi....
Jajanåväl ... Idag har Liverpool oooohohohohooownat Manchesterjävlarna United med hela 4-1!! På bortaplan dessutom!!! Jag hatar man united ba så ni som inte vet vet. + att Nemana Vidic i manunited blev utvisad:):):).

Jaja nu ser ja på ännu en fotbollsmatch, Everton- Stoke där Everton leder med 2-1. Everton som har både Ya'kobu å Arteta skadade dominerar matchen, för er som vill veta. Ikväll ska ja se på melodifestivalen me min mamma, eftersom ingen kompis kan komma å va med.Till er som hejar på EMD eller Måsn Zelmerröv: FAN TA ER!!!! De ska va denna dära 1000miles eller va den heter. DEN ska vinna,.
OOOOOH nu nyss slutade Hertha BSC Berlin- Bayer Leverkusen 04. Mitt älskade Hertha vann med 1-0 efter mål av Andrej Voronin. Han äger!!!!ååh gu nu leder de hela jävla tyska Bundesliga med 5 poäng!!! Hertha ha inte vunnit ligan sen 1931 så de vore väldigt kul om dem vann:):):):):):)!

Ja, jag e en fotbollsgalning.

HELVETTES GLÖDANDE BRÖDPINNE!!!!!

Ni som undrar över rubriken kan goot undra ett bra tag till:):):).

Nu hejdåar jag er

men inte för gott

jaajaa...

HEJDÅÅÅÅ!!!!!  //Fred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0