Utkast: Nu skriver ...

Nu skriver jag bara för att jag inte har nåt annat för mig. Läxor förvisso men de orkar ja inte med.
Svenskaprov imorrgon... Känner på mig att de nog går rätt hyyvvens. K0mmer nog att åka dit på lite adverb-mojs men de kan jag leva med.

Nu har jag lusst att skriva med liten text därför skriver jag ut ett trademark tecken: TM se nu blev texten helt müssko. Undrar va som händer om...:TMTMTMTMTMTMTMTMTMTMTMTMTMTMTMTM                YYeaaaah! Awesome!!!!!!Den här inlägget kommer bli helt åt helvette. Va asum! '.'-'.'-'.'-'.'-'.'.'-'.'-'.''.'-'.'-¨-'.¨.'-¨.'-¨.'-¨.'-¨.'-.-.-.'-¨'.¨-'¨.'-¨.'¨-'.¨'¨-.'¨-'.¨'-¨'¨-.'-¨.¨-'.Annars? tittar på simpsons nu. Favoritserie kanske, fastän jag ikke tittar på det nå ofta. Nog för att jag inte tittar på något
särskilt ofta.

Ja nu kan ja berätta om mina tankar lite kanske. Nog för att det inte e mycket till tankar men... Ba så ni vet har jag såntdär byta-rad-sak mellan varje rad å ändå blir det helt åt helvette, som jag sa. TMTMTMTMTMTMTMTMTMTMTMoops. nu ska jag snart plugga på svenska provet igen. Minbokrecension blev inte så lyckad så jag vill få bra på provet. Annars idag då? Skolan var inge vidare idag. Had e språk nästan hela dagen så de e ganska tröttsamt.





Nänu måste jag plugga lite meraså jag drar mig från datorn.

Cíáó!!!  //////////////FRed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0