Är gröt mat???

jaha..........d4rdf.v..fh5td....Nu vet jag inte riktigt varför jag skriver, antagligen för att jag är uttråkad.
Igår köpte jag ett par strings... till gitarren asså. Vad trodde ni? jasåisåfall...


Idag: Har jag varit i skolan som de flesta andra. Men vem orkar egentligen ha först religion, sen svenska å biologi(med en ny lärare, den gamla e typ mammaledig) å till sist matte. Efter det undrar ni nog om jag var vaken efter det men jag var för tröttt då för att kunna svara på det. Till mat( eller mat å mat, mat va de ju inte riktigt) blev det allas fiende- gröt. Gud välsigne sallad för att den finns.... Tack o låv sen hade vi evhl( många tror att det står för EleVHandLedning medan det egentligen står för EVelution Hallelujah Lampa) där man i stort sätt inte behöver göra nånting. Efter det följer Bildkonst som är väldigt kul, dels för att man får prata( går du i min klass hadu märkt det tydligt.) och för att vi aldrig får bestämda uppgifter vilket betyder att men kan göra va man vill:):):).

Sedan cyklade jag å Joel hem till honom efter ett litet snöbollskrig med Blanca å Emilia å nåra killar. Där åt vi mackor och av nån anledning tittade på Disney Channel:S:S:S Sedan tttog vi vårt förnuft till fånga och gick upp å spela TVspel. Eftersom att vi slutar 3 i stort sätt varenda dag så varade det inte så länge innan jag for hem å åt kycklingsoppa. MmmmMMMMmMMmmmmmMm'mmmmarabou- nu med daiiim...
Ja i alla fall...

För övrigt har jag en ny bra låt på lager. Den heter "What gods are these" med "My Federation". Inte bäst i världen men den är bra.

VISSTE DU ATT?
Vissa idioter springer mellan norra
och södra skolan barfota i 20cm
snö för at få 20 cent vardera?
---------------------------------
Tjejer verkar tända på
namnet Bosse?
---------------------------
Tjejer egentligen bär halsduk
att undvika att bli kittlade vid halsen?
------------------------------

Nu orkar inte jag komma på mera intressanta fakta så jag tar farväl.

Hêjdå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0