Bring it on!

jah. nu då? Inte vettja varför jag skriver nu har inte direkt nåt intressant att skriva. Jag är bara väldigt uttråkad. nåwell...

ÎDâg: Har jag haft en bekvämlig men lång dag i skolan. Först 2 timmar syslöjd vilket inte riktigt får adrenalinet att pumpa om man säger så, men det e ju ganska lungt. Men på tok för tråkigt. Jag stickar en kudde som typ inehåller 1000000maskor å de tar ett tag att få något gjort.
På gympan hade vi handboll i norra skolan på en liiiiten plan med mål stora som typ filbunkar. De va ganska kul bortsett från gabbes oifråntaeliga(kan man säga så?)stora ego och hårda spel. De e bara köra samma aggresiva spel som han( skulle inte kunna tänka mej det mot nån annan än honom därför gör jag det ba på honom). Då ser man på honom att han blir sur och om möjligt ännu aggressivare men han försöker dölja det. Det e HAN som är anledningen till att jag inte gillar gympa nå särskilt. 
För övrigt hade vi en ny kille i gruppen. Jag tror att han var från Litauen å han hette typ Edgaras. Han verkar schysst tycke jag.
Efter maten, som f.ö. var kycklingcurrysak och ris å va god, hade vi füsik. Jag börjar fatta allt mindre å mindre av det, de händer för mycket på en gång, atomer rör sig å flyter å sjunker å desnitet hit å pommes frites dit å AAAAAAAHHHH min hjärna blir helt #¤6354&%(/&468/9-ig!
Efter det när man är möcket trött( la mig bakom en gardin en rast å försökte sova ända tills en lärare kom å sa åt mig att sluta tafsa på gardinterna((WTF?))) så ska man sååklaart ha finska. fitfitfitfitfitfitfitfit......
Som tur va slapp vi grammatika å sånt slemmigt å pussla istället, på Nicks 550:e begäran....
Sen slutade vi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Va ja kommer ihåg va ingen kompis kvar när jag kom ut ur klassen så jag cyklade hem ensam.
Nu e klockan 16.57 å jag har väldigt tråkigt. därför ska jag liva upp mig själv/er läsare med lite allmänbildandefakta:

-------------------ö--------
VISSTE DU ATT:
-----------------------------
snö är kallt?
-------------------
.OM DU INTE ÄR SNÄLL FÅR DU INGA JULKLAPPAR!!!!
.-------------------------

Snälla ni om ni läser min blogg nu kan ni väl "bring it on(se rubriken)" å fortsätt göra det. Jag kan garantera att den är rolig, det tycker både jag och andra av mina typ 3-4 läsare. snälla söta rara eller va ni nu vill vara(om du e tjej hoppas jag att du e snäll söt å rar:P HAHA) läs vidare. Jag kommer tacka dig en dag.

0935
        
                 o
      H'e'j'd'a!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0