pppppchshhhhhchhhhhhhhhvdszzzzsssssssssss...................

Idag blev de helg som många säkert märkte.
På hkn idag lagade vi pannbiffar i eldig sås. Blev no ganska gott. Eller mycket...
IEF, hade vi sen tyska i övernäs å eftersom att vi ska dit me taxi slipper ja ibland å diska för att ja ska hinna dit. men inte idag inte...
sen hade vi en rad tråkiga timmar som jag inte ens orkar komma ihåg. På hissan fick vi reda på att vi skulle ha prov på tisdag. Ajdå...
Sen vade musik som är gansk så slött.
sen bledde helllg!!!!

Eftersom att Simonp va sjuk å Joel sku ti david å sova över hade jag inte så många val annars än att åka hem ensam.
Hemma har jag inte gjort mycket. De händer alltför lite i mitt liv. De måste de bli ändring på. Nån som hjälper till???
Jaja om ninu vill veta vaD JAG har gjort idag så har jag vart på datorn, spelat gitarr, spelat lite fotboll ut i kylan, läst serier å kollat på TV. Borde no träna lite oftare men jag vet inte riktigt hur. Simonp å ja bord träna på nå sätt. Iallafall märkte jag idag på musiken att Issin e lite av ett hammerfall-fan. Prova lyssna på dem å de e faktiskt bananbra! Har nu 3 speciella band som jag lyssnar på; The Fratellis, Evil.dog å justnämnda Hammerfall. brabrabra...

 Jaja nu e klockan ganská mycket så jag orkar nog inte skriva så mycket mera.

Att de alltid ska va såsvårt att komma på en rubrik!!.

Hejdå iallafall krya på er(?)!!!:::!!!!;;;/:::(())))/==??&%¤╝○+þoMB¶®▼þ☺☻♥♦♣♠7○575!!!!%/%=(?)=`!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0