Me don't like slask.

Heji! Ekskus mi att jag inte ha skrivit på ett tag jag har bara inte hunnit. eller villat.

Eftersom att klockan bara är 13.55 berättar lite småått å gåått om de senaste dagarna: 

Torsdags: På Gymnastiken spelade vi krabbfotboll/futsal. Det är roligt om man inte spelar med de dära idioterna(Kom igen, alla vet vilka jag menar) som inte tål att: 
1. Missa mål
2. bli tacklade då skulle de fast ta fram en ekologist mjölkförpackning å döda den som tacklade bara inte vi sku ha vår rektor som lärare.
3.Bli fintade eller att någon gör bort honom.
Utan dem är det riktigt kul.
Annars va det inget speciellt den dagen. Förutom då Yasin skulle tända eld på en liten plasttvättbjörnsliknande sak vid namn Olle men det hann jag inte se:(:(:(.

Fredag: Yasin kom till skolan den dagen med resterna av en uppbränd liten plastleksak. Rest in Peace, Olle  +.  Höjdpunkten på dagen var väl då Yasin skulle tända eld på Batterisyraigt vatten. Hans tålamod tog slut rätt fort å han mosade hela plastförpackningen med sina skor. Besvikeeeeen. Men nu ha han gjort det 2 gånger å 3e gången gillt vet ju alla.

Lördag: På kvällen va jag med Simon(eller Simonp som jag säger/skriver) å vi åt godis å snack fries medan vi Spelade FIFA 09 å såg på melodifestivalen. Samtidigt. Sedan när Simon(p) åkte hem väntade jag på min mamma som sku komma hem vid 12. Sedan var jag möcke trött eftersom att jag vaknade kl.08 så jag sovade.

Ok, jag trodde att jag hade mer att berätta men de var visst inte så mycket mera.

Bara så ni vet: Köttbuljong hjälper INTE då man ska elda plastleksaker, Spela ALDRIG inomhusfotboll barfota och att det finns Euroshopper cola på Citylivs för bara 1.49€ för 1,5 liter.

Hëjdå vî sês!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0