Skalman betyder neeeger, sa farmor....hehehe...

Hej mina damer å herrar!
Idag har ja vart i skolan som många andra. Först had vi syslöjd som int direkt e mitt starka ämne( fick 7 i det å i alla andra ämnen fick jag mera). Man blir lätt "Outtabored" där eftersom att stickning inte e de tjohej livligaste som finns...
På jimpan sku vi spela handboll igen. Fick komplimang av rektorn flera gånger att ja va bra målvakt:):):).
Sedan had vi füsik dä a inte fattar mycket. Sedan had vi finska me vår biblotekarie(???). Som tur va gjorde vi allt långsamt så att inte min hjärna skulle sprängas av überuttråkadiagdighet. Sen nä ja hade slutat hade alla andra redan stuckit så ja dro hem ensam.

Hemma åt ja plättar sen va ja på dattan i en timme ttyp. Efter de va de typ middag som jag åt. Sedan fick ja plötsligt lust att spela fotboll uti skarsnön vilket inte gick så hemskt bra... men de gick iallafall:):):)
Nyss ha a vart te Tombos å köpt godis. mums ja gillar godis...............

För övrigt ha ja undrat lite över en sak: När mammor säger till sina små babysar att de ska sova säger dem att de ska TUTTA(???!!!) de låter ju helt sjukkt å perverst! eller hur? "Kom nu lille Olle så ska vi tutta!" Å va har sova me att göra med...

Jaja ja ska inte gå in mer på det med tanke på er läsare som tycker att detta e genant. Man ska ta hänsyn till sina fans( vilket typ kan va 3st...). Om ni vill v eta hade jag rekord i antal läsare för nån da sen!!! Hela ofattbara otroligt ostmakande 6 st!!!!! *stolt*

Nänu vill jag hinna gör lite annat innan ja ska äta åså.

Hejdå ses imôrrôn...tror jag...haha hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0