Sönedagg

IDAgg vaknade jag vi typ 8. P.g.a skolan kan jag alldrig nånsin mera sova länge , ja vaknar allti så tidigt. Tack för den...
Sedan ingentingade jag till klockan halv 3, förutom då jag försökte spela fotboll ute i en timme vilket inte blev så lückat, då skulle vi ti stugan å laga våfflor å så. Adde å hans syrra å moder kom med+ wilmas 2 kompisar så de blev fullt hus... eller full terass eller va man nu säger. Sen koka vi korv å åkte hem.
Så nu sitter jag här. Framför datorn. Inget att göra. Korvkorvkorvkorvkorv...
Annar då... Såg på melodifestivalen igår. Inte riktigt rätt låt som vann med bara inte EMD( eller EM0 som jag säger) eller Tråkmåns Zelmerröv vann va jag ganska så nöjd.

För övrigt ha ja märkt att texten i bloggen blir mindre om man skriver ett trade mark-tecken. Prov själv vettjah:!

Åsså imorron edde skola igen. Helgerna går alldeles för fort. eller så e de ´för korta...
Åsså ha ja den där förbannade recensionen kvar... Får panikskriva imorron. MEN nu till roligare saker: jag kan prata spanska!!! No för att jag kan ett ord men de ordet betyder ju typ allt. Los Colchoneros!!!( eller jaja de betyder "madrasserna" men whatevö...)
 Annars så  ha ja en bra låt på lager igen. Let u know med Plastilina mosh. dene bra!

Ni som läser( om nån över huvvu taget läser min blogg utom jag) skulle de va kul om ni kommenterade lite. Ja har liksom totalt fått in 4 kommentarer sammanlagt å de e ju inte nått å va stolt över....

nu hejdåar jag er läsare.

HÊJDÅ!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: simon

detta är en helt och hållet onödig kommentar...

2009-03-16 @ 18:27:17
URL: http://simonblomkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0