sjuk eller inte???

Hejiii! Idag har jag inte gjort någonting nästan därför ska jag berätta om det.

Imorse vaknade jag tidigt- redan kl. 06.57!!!!! Som tur va sommnade ja om sen...
Ja märkte sen att jag var sjuk tror jag. Ont i magen å lite huvvuvärk.
Sen gick ja å n00bade mig på datorn. Sedan satt jag å kollade på fotboll i typ 4 timmar. Nej, ja blev inte uttråkad. Jag älskar å se på fotboll!!! De bästa va att Manchester United förlorade mot lilla Fulham med 2-0!!! Å manchester fick 2 spelare utvisade!!! De va bra tycker jag.
Sedan gick jag ut i typ 5 min. Efter det så kände jag inte av min "sjukdom" mera:):):)
Å nu sitter jag vid datorn igen.
Ha fundera på å göra en bamse eller alfons- remix på windows movie maker. Om de blir genomfört lägger jag ut en länk;););).

annars då...? ööh...sparriss...ja! Ni som läser min blogg kan väl typ kommentera vilka ni e eller nåt??? Ja vill gärna veta vilka som läser så de inte e nåra sidandära pedofilgubbar. hehe...
Nämenkomgjen kommenta lite va?

nudå????

neger, sa farmor.

nänu kommer ja på nåt skriver jag det sen.

Hedjå!!!!

Kommentarer
Postat av: pedofil

Komm så får du socker!!!!

2009-03-21 @ 19:22:48
Postat av: självaste fred

nej simon ja vet att du inte har socker

2009-03-21 @ 19:33:50
URL: http://peacacjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0