Outtabored

Yaman! Nu har jag typ varri uttråkad i en vecka. Har knappt vari me nån kompis. Har inte gjort mücket speciellt.

Men idag har det inte blivigt roligare because jag var i skolan.
De första fyra timmarna hade jag lust och sova, men det gick inte i allt oväsen...
Sedan på EvelutionHallelujaLampatimmen (eller Elevhandel som ochså är ett acceptabelt namn.) Skulle vi kolla lite på tillval. De står mellan musik och skoltidning men jag vet inte vilket...
IEF, sedan sista timmarna hade vi bildkonst vilket är hiiigt roligt. Vi e alltid på bra humör å skrattar åt allt. De e fint de...

När jag kom hem skulle jag vänta på mamma som sku komma hem vi 4, då vi skulle ti stan å se på glasögonbågar.
Nu ha ja bestämt vilka så nu slutar mamma tjata på att jag ska prova:):):).

Nu sitter jag vid datorn( DE va oväntat huh?). Nänu ska jag hinna gitarra lite innan ja käkar litte å duschar å så.
Jag somnade nästan under ett bord här hemma för nån timme sen( fråga inte, snälla) vilket symboliserar min trötthet idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0