¡H€l_g!

Yobaddabläugwgvgvjjnkwecnkcjsclknc,jehjljag har tråkigt igen. 3e dan ja inte e med nån kompis. µ. Real üttråkad.

I skolan idagg hade vi hk första timmarna där vi sku byta grupper. som vanligt har jag varken turen eller ödet på min sida å jag hamnar med Sundström, gabbe å Nick. Inte direkt mina kompisar... Ja å Nick hamna å göra fisksoppa vilket blev ganska bra trots nicks eviga tjat om att jag gjorde fel hela tiden.
Efter tyskan i övernäs had vi engelska- typ världens slöaste timme, efter syslöjd. Där sku vi
skriv nån engelsk recension över A christmas carol. Bååringgg...
Till mat blev det fisksoppa igen. Skolans timing är ju alltid bra   ♪. Sen fick vi sensationellt GLASS!!! första gången på typ 3-4 år å jag överdriver inte! no för att de bara va en eskim0glass men whatevö.
Sen fick vi våra betyg på rasten. Ja e real nöjd måst ja säga!!!(Fråga mig personligen så får du vet vafför).
Sen hade vi matte, vilket jag f.ö. fick 9 i :):):). På hissan såg vi på film nästan hela timmen å sen sku vi till norra skolan för å ha musik. Nu när vi ikke får spela så ha det blivit ett neutralt tråkämne.¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡Sen bledde HEEELG!!!!!!!!!!!

Sedan efter skolan underhöll Joel å jag oss med att cykla rakt in i en snöhög i väntan på... öh... bussen som vi inte skulle med?... näe int vettja. sedan vänd ja hemmåt där min mamma va så skulle vi till stan å se på nya glasögon bågar. Mina bågar e för små och min syn i glasen jag har nu e nästan förjäwvlig.
Efteråt va vi å handla å sedan satt jag mig vid datorn där jag sitter än idag(18.46:P:P:P). Ja ha föståss äti åsså men de behöver ni inte veta nåt om( f.ö. blev de tacos emd sallad, pirkkatomater, svarta oliver å köttfärs å massa annnat me Fanta till). höululglgrgluglug....

För övrigt e min pappa i Madrid å ska kolla på Atlético Madrid som möter Villareal på söndag. lüllos...

Bra att veta: 
♦Blodapelsiner ser helvettes äckliga ut om man skalar de på fel sätt( Yassiiiin!)
♦De finns en sorts kakor som heter "HobNobs".
STÅ FÖR I HELVETTE INTE UPP NÄR DU CYKLAR IN I EN SNÖHÖG, JOEL!!!!
♦Moses å dem pratade svenska. Iallafall på film...

Jag tycker att skolan tar upp för lång av våran livstid. Ja menar, 2 dar i veckan ledigt! 2 dar att äntligen få sova ordentligt på! 2 dar att vara fri! 2 dar man får i sig den luch man vill ha!!!! Och aldrig slipper man läxor...
Oh shit läxor!!! På tissdag ska vår recension ti en bok va klar å jag ha bara läst halva!!! Nej fak, ja glömde mitt häfte i skolan! dammit! Nåja livet e fullt av överraskningar, vilket inte alltid är bra. Nej nu ska jag no lyssna på ungdomskulen/iron maiden å såsmåningom stänga av.(orkar inte läsa den där apiga boken)

Hejdå!!//hälsningar, min Fred.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0