.

Yaman de blir ba en kortis idag.

I skolan ja, vaväl höjdpunkten gjyimpan där jag spela badminton hela timmen. De e kul.
Timmen efter va ju inte så rolig. Fysikprovet liksom.......
De gick nog rätt hyvvens de. Ba nån enstaka som jag körde fast på men ja tror ja får typ en 8 kanske.
Sen en timme füsik till å sen finska. Inte bästa ämnena om jag säger så.

Sen efter skolan fo ja ti Joel där jag sen åt middag. De had nåra gäster men du gjord ju ingenting. En av dem va Casper.
Ärligt talat, ingen e så häftig som han asså! Så lugn å så soft.

Ja vi gjorde inge speciellt riktigt där åså fo ja hem.
Mamma had varre barnvakt åt Blancas lillebror å mammas å pappas gudbarn Petter.
Ja å Wilma( han kallar henne för pikku) lekte lite me honom sen kom hans moder å hämtade honom.
Lite lugn ro sen....bara de int va för läxorna.... ja nu ska ja snart plugg lite å duscha. Om man har sånt hår som jag måst man dusch gaaanska så ofta. Lägger kanske ut en bild på mig nån gång, om jag för en gångs skull inte ser ut som en skölpadda eller Kurts TV butik i ansiktet en enstaka gång...

Nänu hejdå ses( om du inte e pedofil.)

Hëjdå!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0