E du död simon?

Nej nu jävlar ja har försökt få tag i dig i över 45 min nu simon  å ja har prövat allt som går typ. SMS, ringa, MSN, e-mail på två olika sätt å nu det här. Ha du dött av sjukdomen eller??? Eller har ditt IQ försvagats extremt så du bara sitter som en tallrik euroschopper-Yiogurt framför datorn helt isolerad från dina egna tankar och omvärlden å vet ingenting om världen å att det e skola imorron? Eller så har du fastnat i toastolin å tappat telefonen som verkar va död( eller så låter du som den där numretniharvaltfåsej- tanten på grund av målbrottet) i toaletten där batteriet dog?
Nej! Nej! Jag vet! ....eller inte... fahan...

Ne nu ger jag upp om att få tag i dig.

Skriver kanske senare.

Cìao!!!

Kommentarer
Postat av: al-qaida

jag är rädd att simon har blivit kidnappad. inklusive hans dator. för närmare information ring 112



p:s:om du vill ha tillbaka honom måste du ställa 12 paket med jordgubbar utanför sitkoff kl:23:30.

2009-03-29 @ 18:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0