SOMMARLOV IMORRON<><><>

OMG har  typ glömt bloggen! Ni som läser, om ni läser, ska ni veta att i sommar kommer jag inte skriva ofta.

Jag har börja vari inne på en ny community sida som heter http://Omegle.com . Man blir bara ihopkopplad i en one-to-one-chat me nån helt random person nånstans ute i världen åså chattar man. De finns ju en del peddos där men de finns en knapp "disconnect". trycker man där avslutas chaten så får man en ny "vän" å chatta med. De e faktiskt askul. Sen kan man ju driva lite me de där pedofiljävlarna för att irritera dem ;)
Ja har skaffat massa nya "vänner" till msn därifrån. en från finland, en från sverige( jo de finns ett par här som håller på med det), en från brasilien(som e intresserad av fotboll, precis som jag:D), en från hongkong, två från Taiwan å en från Sydkorea( de e där i asien de flesta Omeglare bor). Om ni inte ha börjat med omegle, gör det! var aktsam för peddos bara...

Jani snart e de SOMMARLOV!!!!!! Avslutning imorron. Som tur e kommer vi inga sjunga på avslutningen eller nått. puh de e väl ingen som orkar höra ;) just det ja tror de e typ på söndag morron vi far ti italien på tågcharter:D. Grymt kul.
Om jag får tag på en data där så kanske jag hinner skriva lite här i bloggen. Men inget e säkert...

Jo nu kallar sommarlovet snart x) seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0