sommarlov II

Hej du de e lite stressigt nu. Jag vet de ska inte va så på sommarlovet men nu e de de. Jag ska hålla på å föra över musik tills resan. (vi far imorron wooohohooo!!!!!!!!!!!!!!!!) Vi kommer sitta på tåg i typ 1,5 hela dagar så nått å underhålla sig med vore fint. som musik. Eller petter finns ju men han e inte så underhållande längre efter typ 5 minuter...
åååh gaaaah att vi måste dras me honom hela tiden! Men han somnar väl såsås...

Idag har jag uttnyttjt sommarlovet genom att inte gjort så mycket. de e ju inte hela sommarlovet kvar om man säger så, man måste asså passa på. Vari på backeberg me lite kompisar.

Grattis simon!

Jag kanske hinner skriva på resan om jag får tag i en dator. kinda stressad nu.
SES SNART JAG KOMMER SAKNA ER ALLA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0