SOMMARLOV

Jahaja nu e de sommarlov. Inte riktigt det här vädret jag hade tänkt mig men... Sommar e de ju å i Italien blir det väl lite annat väder...hoppas jag.

Ja idag hade vi ju lite extremly sovmorron jämfört med vad vi brukar kalla sovmorron. Vi börja först halv 11 idag så man fick sov ut. Sen när man kom ti skolan skulle man få glass i matsaln. mums. Sen skulle vi sitta 1,5 *****timme i gympasalen å lyssna på stipendier, tal, blommgeende till massa folk, mera tal, musik. Jag trodde nästan att jag skulle smälta fast i stolen...gasp....JOjust d jag fick stipendie :D 35€ e bra å ha på fickan när vi ska resa. Sen fick vi våra betyg (10 i musik! wohooo) sen började LOVET!!
WOHOOO NU KAN MAN...cykla hem...i kylan...å 14m/s motvind...sommarlovskänsla...

Men ikväll ska jag på summer-in-fest på mariepark. Ska väl bli kul tror jag. Men jag e inte så jättetänd på det men joel å simonp vill ha me mig dit så...

Skriver mera när lovet e igång på riktigt! ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0