Vem e jag?

Hej allesammans!!! Ja nu undrar ni kanske vem jag är.  Därför
( för eran skull ) gör jag ett test



1. Är du handikappad? - Nej (men så fort ag ska städa mitt rum blir jag det)
2. Är du fet? - nej( hoppas ni håller med)
3. Är du smal? - nej ( hör det ihop med förra svaret?
4. Är du en sportfåne? - kanske
5. Är du rolig? - JO
6. Är du sjuk? - atjooo!!... näe...
7. Är du feg?- vet inte
8. Är du törstig? - vänta ska bara dricka lite, kommer snart!
9. Är du 15 år? - femton åhååår!! näe inte än
10. Är du rik? - Beror på vad man jämför med men jag tror det
11. Är du fattig? - Beror på vad man jämför med
12. Är du smart? - Om jag vill så e jag:):):)
14. Är du retsugen? - nä
13. Är du shoppingsugen? - ÅÅÅH JA ! SHOPPA KLÄDER!! TYP LIKA KUL SOM ATT STICKA!!!(det var ett "nej" för er som inte förstod.)
15. Är du saknad av någon? - ska JAG veta det? jag tar å frågar publiken:):):)
TIO SKULLE:

1. Skulle du vilja vara längre? - näe jag e nöjd
2. Skulle du vilja väga mer? - vem vill det?
3. Kan du vifta på öronen? - vet inte ser dem inte från mina ögon:P:P:P nä det kan jag inte
4. Kan du slicka dig på näsan? - nej men ååj va gott det skulle vara(not).
5. Kan du sätta ögonen i kors? - tror det.
6. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - om jag sover så. annars nej tror jag
7. Kan du vara på en fest utan att dricka - menar du/ni/den som gjorde det här testet alkohol så klarar jag mej nog...
8. Kan dina vänner lita på dig? - joao
9. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? - till vilken nytta?
10. Kan du suga? - ööööh.............#¤%&¤%#¤%&/(/&%???
FYRA ANTINGEN ELLER:

1. Pierca tungan elr näsan? - Näsan.
2. Vara seriös eller rolig? - de som känner mig vet nog...men jag kan faktiskt vara seriös också...
3. Brinna upp eller drunkna? - drunkna.
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - Föräldrar.

SVARA ÄRLIGT:

1. Tycker du om någon just nu? - jao...
2. Sol eller måne? - var jag helst vill bo eller vad menas?!?! haha sol antar jag.
3. Vinter eller höst? - Vinter tror jag.
4. Soligt eller regnigt? - soligt?
5. Är du uttråkad? - gör man en blogg ÄR man uttråkad redan från början...
OM MIG:

1. Hur mycket är klocka just nu? - 19.05.
2. Vart vill du bo? - hemma
3. Vad gillar du? - spela gitarr, fotboll,mina kompisar, (en person vars namn får i denna blogg nämnas som 064) CHOKLAD, godis, mera fotboll me dmera, myyycket mera...
 4. Vill du gifta dig? - ska man det i min ålder? jag gör det nog inte, har inte ens frågat:P:P:P.(jag e singel om nån bryr sig:P:P:P)

5. åstid?:sommarn!☼☼☼☼☼


HAR DU UNDER DE SENASTE 24 TIMMARNA:

1. Kysst någon? - om det ändå vore så väl...
2. Blivit kramad? - räknas halvbrottning?:P:P:P
3. Känt dig fånig? - alltid ja...eller näe inte riktigt.
4. Saknat någon? - jag har ju föfan inte sett henne på 2 dagar! 2 DAGAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (oseriöst innehåll se ditåt<<<.)
5. Ljugit? - nej............**** där komm en till!

Jaah idag? Vad har jag gjort idag? Vaknar kl 07.55(***********&(RE#¤%&¤#/&). vaknar alltid tidigt, skolans fel...
Drar mig väldigt länge, innan jag masar mig upp å duschar( har man så långt hår som jag börjar det bli smutsigt 20 timmar efter senaste tvätt).Spelar sedan gitarr, riktigt härligt, innan jag går ut å kickar boll i typ 1,5 timme(eller sparkade boll i 1 timme å låg på marken resten av tiden. anledning: halt.) Ringer sedan Simon å Joel å åker till Joel. Där gör/gjorde vi ingenting(spelar elgitarr/ Chileansk flöjt, går på isen utanför hans hus å fjantar oss med massa random stuff som t.ex. en cool turkisk mössa å prinsessklänning, klassas så lågt som ingenting). Kommer hem å äter en fruuuuktansvärd god middag innan jag sätter mig här å bestämmer mig för att göra en blogg.

Ingen kommer få veta vad jag gör ikväll, nog för att det inte är så mycet speciellt, men i alla fall. Ni behöver verkligen inte veta. Vi kommer antagligen att spela Uno(tjoho med sarkastisk ton) å äta popcorn(mums). Kommer antagligen lägga mig tidigt, jag menar, jag har varit vaken sen kl 8 å jag har knappast någge vettigt att att göra( Uno räknas inte som vettigt). Jag tittar väl på film en gång i månaden, så det kommer inte så högt på min lista(Disneychannel-film-snuttar räknas inte. Den djävulska kanalen står på nästan dyngnet runt i vårt hus, jag har nämligen en lillasyster:P:P:P)

Jaa det var väl idag det. Till eran besvikelse kommer jag nog inte skriva varje dag, har helt enkelt inte tid. Men gråt ej, jag tål inte sånt:):):).
För övrigt försöker jag läsa mig intror till "The Day That Never Comes" på gitarr( inte på chileansk flöjt). Riktigt bra låt, men för svår för mig, jag får väl övaövaövaövaöva...

Men nu tackar jag för mig, På återseende!!!

Kommentarer
Postat av: jagjagjag

hahaha skoj inlägg. tänkkte skriva lite kopmmentarer så det ser ut som om din blogg e populär samtidigt som jag gör reklam för min egen blogg simonblomkvist.blogg.se <läs den!



tack o hej strutsleverpastej

2009-02-15 @ 19:00:30
URL: http://simonblomkvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fred är kär -||- i vem????

2009-03-03 @ 18:08:28
Postat av: självaste fred

tänk det säger jag inte om du inte möjligen avslöjar vem du är. Då kanske...

2009-03-03 @ 18:47:33
URL: http://6yhu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0