Jag+Sportlov=SSSoft

IDAG:

Jaah... ännu en intressant dag i mitt liv idag(mer intressant än Uno-kvällen, bortsett från Inter-Milan på canal+live. Inter vann med 2:1 om nån vill veta). Idag vaknade jag såklart tidigt igen(Hann inte se vad klockan var utan blev bländad av solljuset). Drar mig i några timmar, skönt:):):). För en gångs skull duschade jag INTE imorse(no for att jag gör det ikväll men hu cers). Sedan ringer/messar Simon å Joel samtidigt, e med dem sedan å åker till stan.
Samma gata, samma butiker, samma priser("¤&%¤&). Det e riktigt tråkigt å va på stan egentligen. Finns liksom inte mycket att göra. Vi går sen å "shoppar" på Citylivs(när Simon är med räknas det som shopping). Sedan fikar vi våra små( eller stora) inköp vid våra bekväma å mysiga cyklar.

Pirkka Tigerkaka...mmmmmmmmmmmmmmm.........

På hemvägen måste vi ju såklart in på biblioteket, eftersom att simon vill låna skivor/gitarrböcker. Det förvånar mig inte om du en dag flyttar in dit, Simon... Nåja, Där möter vi Jonatan Norrvik som kommer med oss till Joel där vi gör...ja vad gjorde vi?...om vi ens gjorde någonting...äh jag säger pass på den.

Ja nu sitter jag hemma kl.18.28 och väntar på Simon som ska sova över här.(nu e klockan 18.29). Imorron åker vi till El Stockholma, så om nån verkligen läser det här så (18.30 nu) ska ni veta att jag antagligen inte kommer skriva imorgon så försök att samla er å vänta en lång dag till...

Nu ett lite annat ämne:
Eftersom musik är en viktig del av en människas liv tänker jag berätta vad JAG lyssnar på för låter nu för ti'n:

Modern Drummer av Ungdomskulen(Musikvideon är ett måste att se)

The day that never comes
av Metallica

Victory
av Soprano

Papercut
av Linkin Park

One
av Metallica

Strip my mind
av Red hot chili peppers

Muffin
av Björn Rosenström

Crazy Train
av Ozzy Osbourne

Cocaine
av Nomy

Desperate guys av The faint (tror jag)

å framför allt:

Make a move (Wake up) av Lost Prophets

Lyssna hemskt gärna på den sistnämnda, riktigt bra låt...

Ni som läser denna blogg får gärna skriva nått i kommentar placet jag vill gärna veta vem som läser.:):)):)
Jag förstår mig inte på de som reser bort för att skida eller snowboarda på sportlovet. När man för en gångs skull är ledig från skolan ska man väl ta't lungt. Skolan tar upp för mycket tid av våra liv eller hur?(Finns 3 höjdpunkter. 1. HK
2. Kompisar 3. ...säger inte vem♀...)

Jag säger nu: Njut av lovet medan du kan!!!!!

På återseenÐe!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0