Stock de la Holm

Hejii! Eftersom att jag inte har gjort särskilt mycket idag tänker jag
skriva om vad jag gjorde igår:

Jag och Simon vaknade kl 06.41, det har vi min mobil och Christer Sjögren att tacka för. När man hör en sån låt måste man upp å stänga av innan fönsterrutorna sprängs. Kl halv 8 tränger vi in 6 personer i våran bil( Wilma sku med med Ina), Så nu vet jag hur konserverade sillar känner sig.
Alla vet ju att båtar inte är det roligaste plejset att spendera ett lov på, särskilt inte när man är så trötta som vi va då.
På frukost bufeer får man ju äta hur mycket som helst å det ska man uttnyttja väl, såsom jag gjorde.(kändes som om jag skulle KBooooma). Det var i stort sätt det enda vi gjorde på båten i vaket tillstånd, å inte blev det roligare i bussen. Jag kommer inte ihåg om jag sov för jag va så trött.
Trots min överfulla magsäck lyckades jag proppa i lite godis vilket jag senare ångrade, men de vaah ju så billigt!...

Efter typ 100år var vi framme i min födelsestad(Vi flyttade till Åland när jag var 2 så jag känner inte igen mig så jättemycket). Börjar dagen på Burger King, en milkshake räckte för min del. Sedan ska absolut Ina och Wilma gå till en Xtremly Emo Butik( tjoho). Den butiken får en att bara villa lägg sig ner å sova, men det blir närmast omöjligt p.g.a den ytterst falska musiken.

Musikshopen var däremot bättre. Fyllt med coola synthar å fräcka gitarrer å basar. mmmmmmmm.....
Både jag å Simon köper varsitt gitarrställ och Simon köperen praktisk men till utséendet patetiskt löjlig vev. Skulle vilja köpa en bas eller liknande bara nån vill vara basist till vårat band. Jag kommer skriva lite om det när jag har tid/lust. snälla snälla någon är väl lite intresserad. Bas är mycket lätt. Kontakta mig bara om ni vill veta mera.

tillbaks till ämnet: Är man i Stockholm med sin mamma måste man ju såååklart köpa kläder(ännu ett tjoho). Tur att jag överlevde...med lite plagg i behåll...
Sedan tillbaks till den uuunderbara emo butiken...ZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..........
Eftersom att det tillhör Simons natur måste han slösa bort alla pengar, den här gången på en liten basketboll. För en gångs skull ett nödvändigt köp...

tillbaks i bussen. Soving time....ZZZzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZzZzZzZZzzzzzzzz.....
Sedan på båten blir det livat! tack till Alfapet. När Simon skulle göra ett ord av sina sista boxtäver skrattade jag så mycket att jag nästan KBooooomade igen. På tal om det, finns det ord som heter diodö eller hiQ eller Borrdaztek?
När man kommer hem vill man bara sova så jag sov... sov...ZZZzzzZZZzzzz....sparrisss....

Idag var vi bara till våran stuga å grillade korv å fikade. Det är ett fint ställe.

Nu kommer Simon snart( som vanligt). Nu drar jag

På åtërsêëndê!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0