Måñdâg

Jahapp så varre skola igen då:(:(:( Kul å se alla igen efter så lång tid ( 9 dagar). Glömsk som jag är glömde jag nycklarna hemma å ägnar vissa raster till att desperat slå in mitt skåp vilket bara ledde till viss smärta i hand/fot/huvud.

Jag sov väl de flesta timmarna, eller åtminstone försökte.
 
RE:
Försökte sova tror jag

SV: Fick reda på att vi ska läsa nån 100000000sidors bok å resencera till i början på Mars. Blää. Började på boken.
Författaren kan verkligen konsten att detaljera allt onödigt å dramatisera. Urksch...

HI: medeeeel! Läste till mårråndagens prov hela timmen. Passade på att samla energi ( slappa).

TY: Åker till Övernäs för att läsa. Hittar inte mina skor så jag springer till taxin med handskar på fötterna. det var KALLLLLLT!!! Sen skulle man ju tillbaks åxå...

MA: Vila igen. mmmmm........

FI: Typ tråkigaste ämnet å det jag e sämst på åxå tror jag( näst efter syslöjd). Sitter å jobbar på som vanligt. Vi har en N00bbok som alla har som börjar i 5an å ändå e det svårt tycker jag. Jag e inte menad att vara finne...

SLUT!

Efter skolan går jag å Joel å Simon till Simon där vi enbart finns till. Joel läser manga å Simon spelar Guitar Hero och jag...gör...nånting...eller ingenting...eller nått...sparriss...


Nu hinner inte jag skriva mera. kl är 21.20 å jag ska läsa lite på provet å äta å duscha å lite sånt stuff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0