Helg!!!

Yo!! Nu e jag här igen. Jag har ite hunnit/villat blogga på sistone, men nu e jag här så ta vara på tillfället att läsa.

Först vill jag bara säga att denna blogg ej är menad för barn och äldre efersom att gamla kan få hjärtfelanfall av så mycket humor komprimerad i ett inlägg och barn kanske inte förstår skämten.

Skolan idag var rätt bra jämfört med va den brukar vara. På HKn lagade vi den konstiga men goda kombinationen av korv, senap, lök och ÄPPLEN. mmmmmmmmmmm...tro de eller ej men da va gott. Fastlagsbullarna var åxå goa:):):)...
Efter tyskan i övernäs skulle vi se slute på en helvirrig film på LivsKunskapen. Jag säger då bara:hohu29r824908720h974r8gyuguimwjwinofyfifaahnoiroube!!!½#%☻vWÐ7*♣:↨®. Tur att den va slut sen.
Sedan på svenskan hade jag blivit lurad omedvetet. Jag trodde då att vi sku skrivi en saga klart tills idag så jag satt typ hela kvällen å skrev åså skulle den va klar tills på måndag först...Men jag skyller på er, Linn å Anette...
På engelskan började vi se ännu en film,a Christmas Carol. Den verkar väl helt ok. Jag ser inte ofta på film så kritisera mig inte för va jag tycker.  
Sedan en välförtjänst helg...m,mmmmmmmmmm.........

Sedan kommer David, Simon och Joel till mig efter ett försök att få 4 pers på 2 cyklar, en med barnstol som ingen ville sitta i. Jag säger bara att Stora cyklar kan skapa smärta precis...jah...hrrm... Hos mig såg vi på en Robert Gustavsson-film. Han e bannemeij assbra!!!

Till midda blevrre Koti Pizza på Koti Pizza. läckert...
Nu sitter jag här och chattar, spelar gitarr och bloggar. Inge mer idag. Detta va Fred Jonsson, Åland. Tack för mig.

Sammanfattning av dagen:
Norska är ett sjukt språk, godis i en skola är uppmärksamhetsframkallande och att enorma polisonger var mode förr i tiden.

På ÅtérS€€ndE!!!

Kommentarer
Postat av: Anette

Hahah lätt lurad :P

2009-03-05 @ 18:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0