Volleybollturnering!!!

Hej! Eftersom att jag har just den här rubriken som jag har nu kan ni nog lista ut vad jag ska skriva om. Jah volleybollturneringen. I laget var vi: Jag(fred), Joel, nettan, matte, lalla, blanca, tazmin å vårt triumfkort johan. Simon hade blivit en tillgång framför nät med sina typ 185(!)cm, med han ha åkt till finland. Conrid hade nog tänkt va med men han skulle till tyskland åså tror jag att Linn skulle va med men hon va sjukk. Åså på sidan hade vi våran entusiastiska hejarklack bestående av susu, david å emilia( och våran maskot, plastödlan Börje som susu hittade i skogen.)

Jahahajaja, första matchen klockan 8 hade vi mot 7A. Inte för att verka överlägsen, men vi vann gaanska stort. typ 53-28.
Sen mötte vi 7C som inte alls blev lika lätt. De satte typ in 12 servar i rad å då börja vissa klaga på alla så tappa alla humöret å vi blev helt ownade. Det var slut för vår del.

I elevfinalen mötte 7C 8A. heh alla i vår klass typ hejade på 8orna för nog skulle 7C bli jävla kaxiga om de vann.
8orna vann med 2-1 i set. Därefter mötte de vinnande 8orna ett lag av lärare. Typ hela skolan tittade på. De va faktiskt oväntat jämt, Men lärarna tog hem segern efter 2 jämna set. Då va klockan knappt 13 men vi fick ändå sluta:):):):):):):):):):):):):):):)x85.

Ja, gissa va jag gjorde efter skolan. Äääh ni behöver ändå inte gissa utan ni har rätt ändå: ingenting. Jah va lite på datorn å försökte sova(!!!) lite. herleweweuwweuwevwuv,vulo,lwelgweunm.........

min musikspelare e ganska dålig på bloggen tycker jag. Jag prova göra en ny men hela skiten börja krångla. Skulle logga in å logga ut å göra om allting å logga in med lingonsås å så några gånger om å till slut fick jag en kod som ledde till att jag fick  EN LIKADAN MUSIKSPELARE SOM JAG HADE FRÅN BÖRJAAAN!!!OUIIII!!!! Ja sen blev jag sur å gjorde om allt igen men det slutade med samma resultat. åt helvette....

äh det här räcker, hejdå glad posk!!!

Kommentarer
Postat av: siiiiiiiiiimoin

tjoho, vi ägde 7a. synd att jag nte kunde va me, annars skulle vi säkert äga 7c med

2009-04-10 @ 11:33:11
URL: http://simonblomkvist.blogg.se/
Postat av: Emilia

hehe, bästa hejarklacken ju!

2009-04-12 @ 13:00:48
URL: http://nejs.blogg.se/
Postat av: fred

vi?

2009-04-14 @ 20:42:07
URL: http://peacecjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0