Grattis mamma:):):)

Walla baia folket!!!!

Idag fyller min mamma år:) grattis moder! de e en anledning till att jag hållit mig hemma idag. PÅ morronen gav vi lite presenter åch så. Sen vid typ 12-13 tiden ringde...hmm...antingen va de jag eller blanca så kom hon å joel hit.
Ja, vi gjorde lika lite som vanligt å vid typ 5 åkte båda hem. Som middag grillade vi marinerat kött. Gud vad gott!!!!111
Kollade lite på TV sen å nu e jag vid datorn( den som inte listat ut det e ett pucko). Min ganska så ickespeciella dag. '

Märkte att vädret var toppen idag. De va 12 grader redan kl. 11 på morrnen!! Å ännu varmare blev det. En anledning till att jag, joel, blanca å min syster Wilma satt ute typ hela dagen. Spelade fotboll har vi förstås också gjort. De e ett måste på en helg. För mig asså.


Mycket går rätt idag. Pappa van lite pengar på trav. några hundra men det e ju alltid något. Sen så förlorade både hamburger SV och bayern müncen idag, vilket e bra för mitt älskade Hertha BSC Berlin. De ligger 2a nu, bakom Wolfsburg. Sen så ligger Manchester United under mot Tottenham. 0-2 till tottenham hotspur. Yes!

det blev en kortis idag. Jag brukar för det mesta inte göra så mycket på helger  så de e inte så förvånande.

Ha tänkt gitarra lite nu men vi ses!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0