Inayá

tjoiji! nu e ja här igen.Inte helt oväntat när alla kompisar e upptagna ikväll. Såg att talang 2009 går på tv ikväll. De kan ju va kul å se. börjar vid 21.00.

Idag starta vi skolan me HK. Linssoppa å nå indiskt Chiquitabröd eller va de heter. sopppan va väl ok men bröde va mumsssss....

Efter nåra timmar hade vi hissa prov. Gick rätt hyfsat. Ha fått 10or på de senaste hissaproven så så så bra tror jag inte att det går. Sen fick ja reda på att vi har volleyboll turnering på torsdag. Ska va minst 3 killar å 3 tjejer. Vi fick ba ihop 4 eller 5 st. Kom igen nån måste ju offra sig. Annars blir vi väl diskade eller nått(?)

Ja vill göra om min musikspelare längst ner på bloggen. Men ja vågar int radera den för int kommer ja ihåg den koden heller. KOmmer säkert tta bnort hela skitten. Ääh ja får prova. Eller inte...

Ja nu sitter ja å äter godis vi datorn. Sitter i mina egna tankar som ni tyvärr inte får del av. funderingar annars...?
mäe inte direkt. Jaja lyssnar mest på rockiga riviga låtar men nu ha ja hittat en lugn vacker som e bra. Heter Inaya av Soprano( låt innte namnet Soprano lura er, de e en fransk rappare. rapp på franska?...hmmmm...)
Lär er texten å ni får nåra 100€.....

Inte så stor idé att jag skriver mera egenteliggen. Skriver igen om jag kommer på nått.

Cíáò...!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0