..blablauee beställ säsongskortet nu..bläbläblä... (såjävla störd på den reklamen)

Oj gu ja ha inte skrivi på jättelänge har jag märkt!!! Men de gör väl ikke så mycket för de e inte så mycke å läsa. I måndas va jag å jonis å simonp till WHA å kolla på IFK Mariehamns premiärmatch. slog regerande mästarna med 2-0. De va kul. Sen i tisdags va ja, simonp, susu å emilia ute å fjantade oss. hehe... Å igår vaja på träning. Å idag på IFK match igen. 2-2.

Men de ha ja ju inte gjort hela dagen. Skolan va astrist. utom maten. Kebaaaaaabbbbbb....med sååååååååsss...
efter helvetet i form på jorden stack vi ett helt gäng ti stan(igen). Deivid, jag, simon, joel, jonis´, Yasin å Adde.
Tilsammans åt vi 3 st pirkkachipspåsar motsvarade typ 1 kg chips(!!!!!!!!!!!!!!!) alla va så mätta. ääh fyfan....Så åt vi typ en miljon pirkkachokladar, 1,5 liter läsk å en rulltårta. Sen dro vi till lilla holmen å fjant oss. David å issin ville bränna lite saker å vem kan hindra dem då?? Ja ingen gjorde något ovanligt där å kl. 5 åkte alla hem. JAJUST JA!!! när vi kom till stan skulle yasin bryta upp sitt lås till sin cykel där. Han hade tappat nycklarna så han hade me en stor tång som vi bröt upp låset med. Liiiite misstänkasamt måste de sett ut, särskilt när yasin skrek sitt  "parningsrop",som överskrider 99,000Db typ, när han va igenom. haha.

sen hann man knappt äta hemma innan man skulle iväg igen.   

snart e det helg igen!!! wohoo då ska jag göra!!!......ehm....

Äh fyfan,ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0