Hur fan ska man orka komma på en rubrik varje gång?!?!?

Hej ussäkta för dålig uppdatering men antingen har det inte hänt nåt eller  har jag inte haft tid eller lust.
Mest för att jag inte haft tid.
Ja haft en ganska så najs dag hittils. Jaah inte skolan då men whatevö. I skolan hade vi liksom en outhärdlig demonstration av hur tråkigt man kan ha med 4 av de mest sömnframkallande timmarna som världen nånsin skådat.
Första timmen va religion då jag trodde att vi hade 26(!) st "#%&/()○®╦☺☻♥♦♣♠ frågor som jag panikgjorde igår kväll.
Jag hade såklart gjort fel frågor....dammigt! Men så kommer vi ju ha det i läxa eller nått så jag e friiii dddå.
Sen efter kedjereaktionen of doom hade vi evelutionhandledning. Där gjorde vi det mest onödiga ever då vi skulle bearbeta en värdelös text så att vi hade roligt när vi gjorde det.
Ironiskt nog var det det tråkigaste å jobbigaste på hela dagen...
På bildkonsten var vi förvånansvärdt tråkiga. ´Men kul ändå.

Efter skolan dro ett helt gäng killar till stan. Jag, simon, david,joel,yasin å jonas. Ingen hade speciellt mycke pengar, yasin 70cent å jonas typ 2€. De blev ine mycke godis kan jag tro...
Efter att slopat runt ett tag så cyklade vi till lilla holmeen där vi noobade åss med dena dära 2manna- gung-saken, skeppet å till sist "lodissängen". Den sistnämnda va helt sanslöst galen( kanske för att simon gav fart.) Vid 5 stack alla sen hem till sig.

Efter det har det inte hänt så mycke intressant, eller inte mycket över huvvu taget. Har duschat å äti middag å läst lite till musikförhöret imorron.

Känner att det inte händer så mycket i mitt liv. Alldeles för inte-mycket. Ska nånting hända får man fixa det själv men när ja ringer folk e de oftast upptagm´na eller för slöa. Utan kompisar e det inte så kul å far på stan eller nått så jag sitter mest å ugglar. De börjar bli vääldigt långtråkigt. Som ikväll. Var sugen på å hitta på något men ingen orka eller va ledig. hergeleweuwweuwweiuiw.....

Nu har jag skrivit rätt mycket å det här räcker

Moidå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0