Grattis johan å casper!!!!

Hej. jag håller på bli helt tokig på datan som inte har nått ljud. Totalt avinstallerat. Ja får ba inte tibaka det. Åt helvette...

fråga mig inte varför jag e uppe å på datorn den här tide på dygne, för nu tänker jag berätta utan att ni hinner fråga varför;).
VAkna kl. 07.00. dels för att solen alltid lyser in genom mitt fönster så ja blir typ bländad i sömnen(???)
Ska på kalas till join kl.12. Inte visste jag att han va uppe så tidigt på mornarna/dagarna. Grattis kompis förresten!

Igår blev jag lite " halvväckt" av att blanca å emilia ringd å fråg om vi sku hitt på nått. Jag accepterade.
Kl 12 fick ja reda på att dem va hos joel så ja stack åchså dit. Sen när joel ätit åkte vi ti stan där vi bara tråkade. Å alla ba klaga på att de va så kallt så vi fo till blanca allihop. Där åt vi ihjäl oss på godis å chipsliknande saker medans vi ...öh...pratade...eller nått...de verka nästan somom jag va den enda inställd på att göra nått:P
Sen sa blancas mamma att vi sku gå till videocorner å lämna tibaka nån film som de hyrt, så vi måste gå heeela vägan tillbaks ti stan...i den ogästvänliga blåsten....

Tibaks in i värmen. I blancas rum asså. Alla vi va trötta så va ba satt å försökte få våra ryggar att smälta fast i väggen eller något ännu ingentingaktigare. mitt i allt va klockan 6 å alla sku hem. Ja, utom joel å blanca som skulle till casper på typ kalas. Deras mammor e typ kompisar eller nått.
GRATTIS CASPER!!!
Hemma började jag på mitt muntliga föredrag i skolan på måndag. Jag ska berätta om Henke Larsson. Jag e väl den ända intresserade av det så alla kommer väl såva. Dåå märks det inte hur dåligt jag gjort det....hehe min plan...
Tröttnade ganska snabbt på att bara läsaläsaläsa men jag fick ihop något skapligt. Men jag måste nog ändå fix lite till ikväll. Men de eee ju så långt dit....

övrigt känner jag mig lite på dåligt humör.Borde lyssna lite på the Fratellis å åka på kalas så blir man glad:D:D:D

"Some said she was saintly to some she was a swinger
Me I only knew here as an acid jazz singer come on"

Borde äta nått snart. börjar bli hungrig.
vísés!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0