Mossa...

Tjena de blir en kortis nu. Jag ska just äta å håller lite på å pluggar till biologiprovet imorron. De finns inget tråkigare än att plugga på Hur svampar förökar sig. åt helvette. Va har jag för användning av det int e ja nån svamp heller?"!
Tråktråkrtåkråtkråtkråtkråtkråktråktråktårktårktårktråktråtkråtkårktårtkråtkråkt....
De övre säger åxå en del om skolan. buuuh va trist... Ja evelutionhandledningen va väl kul då vi skulle hålla på med powerpoint. Å på bildkonsten tror jag att simon å joel blev höga på tuschpennor... vet inte riktigt hur men lukten var stark...mmmm.....

Även fast det e tisdag ska jag på träning ikväll. Joel kommer iallafall ha träning samtidigt så vi kommer väl snacka lite när vi får tid.  egetligen orkar jag inte åka men jag måste väl det. KOmmer måsta plugga resten av kvällen.  Fast faila i biologiprovet gör ju inte så mycket i det stora hela.


Ja snart nalkas det mat så jag avslutar det här. iåoiåpoukpl,ö.oiåpo

hejdå sköt ommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0