"Man hittar ju ingeting i de här jävla huset!"

Idag va de en ovanlig dag för att va helg. För de första vakna ja inte tidigt. Gick upp vi halv 12.
Sen satt ja för en gångs skull inte inne å ingentingade hela dagen. Ringde till simon å vi for till stan.
Där strosa vi runt å köpte lite grejs. Ba dumt att allt ska stänga så tidigt på hela #¤%&/ Åland....----,,¨¨¨¨....
Men vi hann me en hel del ändå. Va till Alandica å kolla lite.Hoppas att de blir ett "hängställe" där utanför i sommar där man ba e å gör ingenting. Ba så ni  vet kommer ja finnas där. De va himla varmt idag asså! 9 grader imorse å de blev väl ännu varmare sen. Iallafall skulle vi ha tidig middag så ja droog hem vid 4.

Efter maten skulle ja å simon till Alandica(KK- huset) igen för att kolla på nån dansuppvisning med typ alla tjejer i hela åk 7. För de första va vi sena dit för att simon åt lite senare. Sen när vi kom in i huset 10 min sena Såg vi bara en massa gamligar som lyssna på nå helt apa-gamling-tråk musik. Kände direkt att vi inte hörde hemma där inne... Sen såg ju alla dörrar likadana ut å inte va de skyltat heller. Åt helvette me de där... Sen (lite för mycket sen) gick vi ti receptionen å fråga var " stora salen" var. Ironiskt nog var den rakt frammåt. Typiskt oss att inte se den... Sen när vi hade missat typ 25 min kolla vi in... Smockfullt där inne.... Saaatan i gaaatan... så vi sket i det å gick ut å underhöll oss med hässbörjer saltpåsar. Sen träffa vi Nicen å ulli där ute å vi snacka lite. Sen sto vi och gjorde nått ett tag. gick lite ut å in i huset. Jag vet, inte så meningsfullt...men de tillhör kille-filosofin.
Sen när vi märkte att det inte hände något gick jag å simon genom stan vilket e typ en gata. Allt va ju såklart stängt så vi gick å to våra cyklar å var å en dro hem till sig.

Hemma kolla ja lite på den första matchen i allsvenskan denna säsong. !!
Wieee äntligen ha den startat!!!! älskar fotboll!!! Jag e stolt AIKare bara så ni vet. De ha inte vunnit ligan på 11 år så hoppas de e dags nu...
Sen efter matchen Elfsborg-Hammarby(hata hammarbyyyyyh!!!!) som blev 1-1 gick jag ut å spelade betydligt lågklassigare fotboll men enbart mig själv. Trist att nästan alltid spela single. Antingen brukar inte kompisarna orka eller så e de inte intresserade. Men de går an ändå. Ge mig en fotboll å jag e lycklig:):):).

Men annars, märkte att de e väldigt ljust ute länge. Klockan e redan 20.50 å fortfarande ser man ljuset. Känns som att de blir vår snart, men jag bara veeeth  att de kommer komma snö igen......

Längtar till sommarlovet!!!

HEJDÅ!!!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Oki, kan väl börja läsa din blogg också så blir du glad! ;P

2009-04-06 @ 21:35:16
URL: http://nejs.blogg.se/
Postat av: fred

oii nu e jag glad

2009-04-09 @ 19:20:10
URL: http://peacecjonsson.blogg.se/
Postat av: fred

oii nu e jag glad

2009-04-09 @ 19:20:15
URL: http://peacecjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0