kväll

tyvärr hinner inte skriva särskilt mycket nu jag e så trööött...

volleybollturnering imorgon. Ska bli kul+ att man slipper alla vanliga timmar. Sen kommer påsklovet å de blir kul!
Ikväll ha ja vart på träning. När jag kom hem gjorde jag ett ynkligt försök till att steka pannkakor. Asså jag kommer få leva på pirkkamakaroner när jag blir stor. Eller så får jag joina simon å bli lodis( läs mer i nästa inlägg.)

Jaja nu ä ja trött å går å sova. Vvi ska ju trots allt spela våra första(å kanske enda) volleyybollmatcher klockan 8 imorron(%¤&#="?==?=)(?=). De e lite tidigt. Men godnatt på er läsare älskar er!!!!( ööhm säkert på någgå vis)((varför skrev jag just det??!!?!?!))


HEjdå å sov god natt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0