Ich ♥ fussball

tjoip. Idag ha skolan vart så trist att jag inte ens kommer säg nåt om den. Eller jag biologiläraren delade ut 12 prickar(!) i klassen idag. Lärarn va inne i klassrummet hela rasten så vi såg inte om hon kom från lärarrumet. Dessutom var dörren typ stängd. Alla kom då 7 min försent å lärarn blev förbannad å gav alla en prick var. Ja, utom Linn å Tazmin som var där i tid på nått övernaturligt sätt. Å inte sa dem nått.... Först de där på musiken å nu de här...börjar bli lite besviken på dig, Linn...

Haha skojja bara.    
Ikväll va ja lite på dålit humör. Überüttråkad å ont i magen å smällt en gitarrsträng...igen...hölulöulhlruuölllrh....
Då gick jag ut å spela fotboll i 45 min. gick ut sur å kom in glad! ÄÄÄlskar värkeligen att spela, trots att de alltid e bara jag å min boll. Nåja, jag har inge riktigt mål så jag bara skjuter ut den iii skogen så hårt jag kan. Eftersom att jag e ensam får altid jag hämta den...
Efter 45 min va jag helt slütkörd å gick in å dusch, glad som jag var.

de va min kväll det. inte så kul man kan tro men underskatta mig inte, jag kan jag också...
Fan msn funkar inte nu! %/¤%#(&höurlörhrhlöu---....,,,.-,--.,.¨¨¨¨'''ä¨'ä¨'-¨',.-¨'
ääh nu e ja trött ska väl snart sov.

Hejdå luycka till i livet!! // jag

Kommentarer
Postat av: Linn

Hahahaha , men du.. det där med låtarna var faktiskt Tazmin x)

2009-04-14 @ 21:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0