GLAD POSK!!!

hejs sorri för att jag inte ha skrivi på länge. Haft kompisar mycke åså så jag ikke hunnnit.

JAh, nu e i stort sätt påsken över. Som tur va hade vi bara middag me släkten idag, vilket ändå va mycke tråkigt. Att jag e enda killen i släkten under 18 säger ganska mycket...sen e en tjej 15 å en annan fyllde 1idag. Grattis Nova!!!

Jah Blanca hade sovit över så hon va här till 2. sen vid 3 komm alla släktingar å de flesta e här fortfarande(21:52((!!??)))
Vi har ätit mat å memma( som smakar precis som det ser ut, blääähhh.) å tårta. mums. Annars har typ ingen gjort nnååånting. snark.......
Såg på blogg.se att svenskar äter mer godis på påsken än julen. Inte i vår familj jallafall.
Kom just på en sak... vi skulle ha nå muntligt föredrag i klassen men jag vet ikke när. tror att jag hade PÅ TISDAG!!!!!!!
fanfanfanshithelvette jag ha inte förberatt nånting, inte ens vem jag ska berätta om. Förmodligen blir det Henke Larsson.
Synd att han ska sluta sin karriär nästa år tror jag...;(;(;(

Ja inte mer om det nu. Jah har bara ätit ett mål denna dag å de va kl4. Men jag exploderade typ efteråt så jag klarar mig.

ääh de här e ju inte ens kul å skriva. Skriver mer sen när jag har tid.

Hejdåh!!! glad påsk! // fredeferfe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0